Regularnie badamy warsztaty naprawcze, autoryzowane stacje obsługi, hurtownie, sklepy motoryzacyjne i stacje paliw.
Pytamy o dostawców, kupowane produkty, sposoby funkcjonowania, dynamikę rynku, opinie na temat producentów części i ich ofert.
W ciągu ostatniego roku dotarliśmy w sumie do 2000 respondentów, właścicieli i osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji w badanych firmach.
Analizujemy
-
Postrzeganie aktualnej sytuacji ekonomicznej.
-
Zatrudnienie.
-
Rynek wybranych produktów motoryzacyjnych.
-
Opinie na temat marek.
-
Ocenę proponowanych wsparć i programów lojalnościowych.
-
Kryteria podejmowania decyzji przy wyborze marki lub dostawcy.
-
Zachowania oszczędnościowe.
-
Stawkę za godzinę roboczą.
-
Szkolenia i inwestycje.
-
Czytelnictwo prasy fachowej.
Nasze badania są otwarte
Można nie tylko uzyskać dostęp do istniejącej bazy danych, ale także wzbogacić ją o dodatkowe pytania. Oferujemy narzędzie realizacyjne, zapraszamy do zamieszczania własnych bloków tematycznych, na dowolny temat.