Badamy różne segmenty użytkowników
-
Samochodów osobowych
-
Samochodów ciężarowych (w tym flot)
-
Lekkich samochodów użytkowych
-
Motocykli i skuterów
Regularnie aktualizujemy bazę danych kompleksowo opisującą zachowania kierowców. Zadajemy ankietowanym kilkaset pytań na temat sposobu użytkowania samochodu, jego serwisowania, kupowanych części zamiennych, wydatków, oszczędzania, korzystania z Internetu i podejmowania decyzji związanych z utrzymaniem samochodu.
Założenia badania użytkowników
-
Realizujemy badanie w formie wywiadów osobistych (próba w Polsce: 2500-3000 respondentów)
-
Dobieramy próbę według rygorystycznych założeń demograficznych
-
Kontrolujemy 100% ankiet
Analizujemy
-
Park samochodowy (ogółem i w regionach), według marki samochodu, wieku, segmentu i sposobu jego eksploatacji.
-
Rynek* części zamiennych, akcesoriów, oleju i opon (potencjał, kanały dystrybucji).
-
Zachowania kierowców, ich samodzielność w przeprowadzaniu napraw, wybierane miejsca serwisowania.
-
Budżet na samochód (wydatki na naprawy, na zakupy w Internecie, na paliwo).
-
Ubezpieczenie i wypadki.
-
Tankowanie i odwiedzane stacje paliw.
-
Związek z samochodem (lojalność wobec marki, związek emocjonalny, profil użytkownika)
Nasze badania są otwarte
Można nie tylko uzyskać dostęp do istniejących baz danych, ale także wzbogacić je o dodatkowe pytania. Oferujemy narzędzie realizacyjne, zapraszamy do zamieszczania własnych bloków tematycznych, na dowolny temat. *Rynek oleju, opon, akumulatorów, klocków hamulcowych, tarcz hamulcowych, świec, wycieraczek, filtrów, tłumików, amortyzatorów, sprężyn, łożysk, rozrządu, pomp wody, chłodnic, alternatorów, rozruszników, oświetlenia, szyb, klimatyzacji, części karoserii.