top of page

Badamy różne segmenty użytkowników

  • Samochodów osobowych

  • Samochodów ciężarowych (w tym flot)

  • Lekkich samochodów użytkowych

  • Motocykli i skuterów

Regularnie aktualizujemy bazę danych kompleksowo opisującą zachowania kierowców.  Zadajemy ankietowanym kilkaset pytań na temat sposobu użytkowania samochodu, jego serwisowania, kupowanych części zamiennych, wydatków, oszczędzania, korzystania z Internetu i podejmowania decyzji związanych z utrzymaniem samochodu.

Założenia badania użytkowników

  • Realizujemy badanie w formie wywiadów osobistych (próba w Polsce: 2500-3000 respondentów)

  • Dobieramy próbę według rygorystycznych założeń demograficznych

  • Kontrolujemy 100% ankiet

 

Analizujemy

  • Park samochodowy (ogółem i w regionach), według marki samochodu, wieku, segmentu i sposobu jego eksploatacji.

  • Rynek* części zamiennych, akcesoriów, oleju i opon (potencjał, kanały dystrybucji).

  • Zachowania kierowców, ich samodzielność w przeprowadzaniu napraw, wybierane miejsca serwisowania.

  • Budżet na samochód (wydatki na naprawy, na zakupy w Internecie, na paliwo).

  • Ubezpieczenie i wypadki.

  • Tankowanie i odwiedzane stacje paliw.

  • Związek z samochodem (lojalność wobec marki, związek emocjonalny, profil użytkownika)

Nasze badania są otwarte

Można nie tylko uzyskać dostęp do istniejących baz danych, ale także wzbogacić je o dodatkowe pytania. Oferujemy narzędzie realizacyjne, zapraszamy do zamieszczania własnych bloków tematycznych, na dowolny temat. *Rynek oleju, opon, akumulatorów, klocków hamulcowych, tarcz hamulcowych, świec, wycieraczek, filtrów, tłumików, amortyzatorów, sprężyn, łożysk, rozrządu, pomp wody, chłodnic, alternatorów, rozruszników, oświetlenia, szyb, klimatyzacji, części karoserii.

Motodata
Badania rynku motoryzacyjnego
bottom of page